Friday, February 1, 2008

kodu!?

Selline lugu, et ma viibin hetkel väga koduses Vanasilla tänaval asuvas majas. Ühesõnaga ma olen kodus, Eestis. Enne kui tulema hakkasin, tahtsin kirjutada, et jõuan see ja see kell, kuid ei saanud internetti kuskil - või noh, õigemini oli kuidagi liiga kallis ja ei raatsinud :) Aga sellest poleks eriti kasu ka olnud. Ma pidin Tallinnasse jõudma 23.30, kuid jõudsin kell 21.00, kuna mu esijalgne lend tühistati ja siis tõsteti ümber mind teise lennu peale Helsingis. Aga kokkuvõttes oli see segadus mind soosiv - jõudsin koju rohkem kui 2h varem.

Eks paari päeva pärast või järgmise nädala alguses kirjutan vähe pikemalt viimastest seiklustest ja panen kõik pildid üles. Peab mainima, et teil siin päris jahe - > kui Bangkokist lahkusin, oli 34kraadi sooja, ja kui Tallinnase jõudsin, siis oli 2kraadi. Jess!

1 comment:

Kadri said...

Teretulemast tagasi igastaheas! :)