Monday, December 10, 2007

bäkk in hongkong

Tagasi Hongkongis, nüüd peaks kõvasti õppima hakkama, esimene eksam juba kolmapäeval.
Eestis oli täitsa lahe ja pulmad oli lahedad. Aemm, lend tagasi sujus hästi, natuke jäi lend küll hiljaks, kuid mitte eriti. Tallinna lennujaamas oli hullumaja. Väidetavalt oli rekordarvd lende väljumas pühapäeval Tallinnast - tavalennud ja 7 tsarterlendu. Õnneks läks mul kõik libedalt ja olin värava taga ootamas juba tund aega enne lendu. Niiet isegi liiga libedalt.

PS. Ma seda pole vist kirjutanud, kuid praegu tuli meelde, kuidas me vennaga Hiinas lennukis ootasime, et see õhku tõuseks. Nimelt kui lendasime Hangzhoust Guangzhousse, siis oli nii, et lennuk pidi väljuma vist 11. Kõik reisijad läksid kenasti lennukisse ja siis me ootasime ja ootasime. Lõpuks hakkas lennuk liikuma, kuid ei, mitte stardirajale vaid parkis eest ära, kuna mingi teine lennuk tahtis inimesi maha laadida. Parkisime siis kenasti ära ja jääme taas ootama. Midagi võibolla seal Hiinas keeles selgitati, mis toimub ja milles probleem, kuid aru nagu ka ei saanud. Mõni aeg hiljem hakatakse toitu serveerima. Meil nii, et mismõttes? Olgu peale, mõni aeg hiljem on toit söödud ning kui lauad koristatud, siis lõpuks tõuseb lennuk õhku. Kokku chillisime lennukis tund aega enne kui õhku jõudsime tõusta. Kuid vähemalt sai süüa. Paljud teist on lennukis süüa saanud enne kui lennuk õhku jõuab tõusta?

4 comments:

Kadri said...

mina ei ole igastahes... :)

Anonymous said...

congradulations :)

Mart J said...

Kuule houmi, too mulle kuldne Arenas. Swingman. Ma arvan, et M suurus, aga proovi ise selga igaks juhuks. Ma olen sust veidi pikem eksju. Äkki on L parem.

Harro said...

no näed.

thanks.

ok, ma lähen vaatan.