Thursday, December 13, 2007

eel-eelviimane neljapäev

Nii naljakas kui see ka ei ole, siis tundub, et täna on tegemist eel-eelviimase neljapäevaga sel aastal. Ja lisaks sellele tundub, et tegemist on ka eel-viimase neljapäevaga minul Hongkongis. Järgmine nädalavahetus tõmban otsad kokku vist ja arvatavasti siirdun Hiina poole esijalgu. Tundub, et Matt, Simon, Marion ja mina veedame jõuluõhtu Yangshou's või seal lähistel. Sealt edasiste plaanide suhtes jõuan veel järgmine nädal teile täpsemalt rääkida - ise ka ei tea täpselt hetkel, ühesõnaga.
Eile oli eksam, täna oli eksam, homme ei ole eksamit, ülehomme on eksam. Hmm... lootsin, et see läheb natuke rohkem riimi nagu see "täna sööme kommi, homme sööme kommi..." kuid vist ei tulnud välja. Igatahes, eilne eksam 'economies of china and hongkong'is polnudki väga raske, kuid küsimused olid sellised väga laiad - loodan, et suutsin peamised punktid kirja panna. Märkasin, et umbes pooled küsimused olid otse õpikust võetud. Aga noh samas, õpik on selle professori enda kirjutatud ka.
Tänane eksam 'option pricing'us oli kergemapoolne nagu arvata võis, kuna olin optsioone õppinud Riias varasemalt. Aga see ei tähenda, et eksam nüüd hirmkerge oli, kuid eeldusel, et ma ei teinud ühtegi arvutusviga või muud lolli tempu, siis peaks suhteliselt rahuldav tulemus saabuma sealt.
Laupäeval on eksam 'business environment in china'as - no väga vunts küll, minu arust ma pole eriti midagi konkreetset õppinud selles kursuses, niiet ma ei tea üldse, mis eksamil tuleb. See on see aine, mille lektor ütles tihtipeale, et "never mind... see nagunii eksamis ei ole" kui keegi täpsustavaid küsimusi küsis. Jääb lootma, et sellest piisab, kui loengumaterjali paar korda läbi loen.
Praegu on mul öö ja päev ikka päris sassis, kuna mu tänane eksam oli kell 2 päeval ja mulle meeldib rohkem kui eksam on hommikupoole, siis läksin 4 ajal magama. Aga samas, juba kell 10 oli uni läinud ja no mis sa teed, muffigi ei tee, proovid edasi magada.

Lisasin Londoni ja õe pulma pildid ka üles, niiet kel huvi, saab jälgida, mis toimus.
Ahjaa, Tim ja Jim panid leekima juba. Neil olid viimased eksamid juba ära ja asusid reisima - praegu läksid paariks nädalaks Hiinasse ning sealt plaanivad Vietnami minna. Kui hästi läheb, siis me kohtume, kas Vietnamis või Tais. Igatahes, kuskil me veel kohtume.

No comments: