Monday, December 3, 2007

kes veel ei tea

Sel nädalal oli viimane koolinädal, viimane nädal, mil loengud toimusid siis. Nüüd järgneb nädal kordamiseks, ja siis mul esimene eksam on 12detsember.

Niipalju veel, et reedel päeval käisin Londonis, õhtul chillisin Riias, ja hetkel olen kodus. Jah, lugesite õigesti, kodus. Et kes veel ei teadnud või kes minu eile BonBonis ei näinud, siis nüüd teate. Ei rääkinud eriti kellelegi, et tulen, kuid siin ma nüüd olen. Miks tulin? Mu kallis õde läheb mehele järgmine laupäev ja arvati, et ma võiks ka ikka siin olla sel puhul.

Kui kellelgi tungiv soov mind näha on, siis andke teada ja ma vaatan, mis teha annab :) Praegu oli küll egoboost, et kindlasti tahavad mind kõik näha.

3 comments:

Anonymous said...

hea üllatuskülaline olid eile ;)

Kadri said...

teeme nii, et sa satud siis tartu ka juba:P

Anonymous said...

Okei. Näeme siis. Mitte. Tartus. Mitte.