Tuesday, November 27, 2007

Raini seiklused Hongkongis

Kolmapäeval ja neljapäeval chillis Rain üksi linna peal ringi ja vaatas enamjaolt poodides ma eeldan. Kolmapäeva õhtul käisime Wan Chais mõnes baaris ja neljapäeva õhtul vaatasime Hongkongi saarel natuke ringi, kuid ka enamjaolt poodides.

Reedel sisustasime oma päeva Lantau saare ja Big Buddha külastusega - Big Buddha on maailma kõrgeim väljas-asuv pronksist Buddha kuju, muideks. Õhtupoolikul läksime Victoria Peak'ile, et nautida Hongkongi vaadet - olin seal korra käinud, kuid mitte pimedas, niiet uus kogemus kindlasti kohe.

Laupäeval käisime Lamma saarel loodust nautimas ja niisama jalutamas. Rain sai seal linnukese kirja ja käis ujumas - vesi oli mingi 20kraadi ma arvan. Pärast saarekülastust läksime Ocean Parki - Hongkongi lõbustuspark. Polnud väga viga, kui võrrelda Eesti omadega, kuid kui võrrela Rootsi või Ameerika või muu maailmaga, siis seal midagi erilist küll ei olnud: vabalangemine oli vinge seal, haide/kalade akvaariumid oli enamvähem, kuid ameerika mäed jätsid külmaks. Üldine hinne: 3.

Ja juba oligi käes pühapäev, mina veetsin päeva õppimise tähe all ning Rain käis veel kõik poed viimast korda läbi. Õhtul läksime Soho'sse einestama ning siis oligi aeg juba hüvasti jätta. Nüüdseks peaks vend juba kodus olema, niiet tervitused koju. Ja kõigile teistele ka.

Eile oli mul Hiina keele lõputest. Ojaa, päris hull oli. Eks ma ei õppinud ka nii palju kui oleks võinud õppida, kuid siiski siiski. Kujutan ette, et ilma väikse spikriabita saaks vast 50%, kuid nüüd ennustan umbes 70%. Jah, tunnistan, kasutasin väikest kõrvalist abi :)

See nädal on viimane koolinädal: järgmine on mõeldud kordamiseks ning siis juba algavad eksamid. Minul on esimene eksam 12.dets ning siis juba edasi 13, 15, 20 ja 21.dets. Midagi väga hullu ei ole, kuid ega käega ka lööma päris lähe. See nädal veel kaks presentatsiooni homme ning neljapäeval Hiina keele suuline eksam. Ja lisaks nendele on reedel veel ühe paberi tähtaeg, mida kohe kirjutama hakkan. Niiet edu mulle.

Muideks: Hongkong kui riik koosneb Kowlooni poolsaarest (ma elan siin), New Territories't(piirkond, mis jääb siis Kowlooni poolsaarest veel rohkem Hiina poole) ning 262'est saarest. Kõige suurem saar on Lantau saar, teine on Hongkongi saar ja suuruselt kolmas on Lamma. Maailma kõige tihedamini asustatud saar asub samuti Hongkongis - Ap Lei Chau ehk Aberdeeni saar. Kesklinn kui selline asub Hongkongi saare põhjarannikul ning mingil määral Kowlooni poolsaare lõunarannikul. Ehk need kaks siis üle kalda üksteisest.

2 comments:

vainu said...

Keegi käib geograafia loengutes kohal tundub.

Harro said...

No eks seda ka kindlasti, kuid enamjaolt on wikipedia suht suur sõber mul.