Thursday, November 1, 2007

Halloween

Halloween, jah. Põhimõtteliselt oli see mul esimene kord, kui ma Halloweeni kui sellist tähistaks. Esmaspäeval toimus meil ühikas väike Halloweeni-õhtu: mängiti mänge, anti tasuta süüa-juua, mässiti mind wc-paberisse, et ma näeks välja nagu muumia, muud midagi erilist.
Eile aga käisime LKF'is (meeldetuletuseks teile siis, et LKF on Lan Kwai Fong ehk põhitänav baaride-klubide jaoks). See oli täielik hullumaja seal, rahvast oli megapalju. Rohkem isegi kui LKF'i karnevali ajal. Iga nurga peal oli politsei ning paljud tänavad olid autodele üldse suletud. Igal pool olid turvaväravad, et takistada inimeste edasi-tagasi jooksmist - vool oli ainult ühes suunas kogu aeg. Ehk kui tahtsid tagasi kuskile minna, siis pidid tegema suure tiiru ümber majade, et sinna jõuda. See kõik tähendas ka seda, et tänavaid sai ületada ainult kindlates kohtades. Kui tavaliselt võtab metroost LKF'i kõndimine 3minti, siis seekord tänu pikemale jalutuskäigule ümbritsevatel tänavatel võttis see aega 30minti. Kõik need turvaväravad ja politseid on seal seetõttu, et 90ndate alguses juhtus uus-aasta peol seal tänaval nii, et 21 inimest talluti surnuks - sellised massid lihtsalt. Parem karta, kui kahetseda.
Aga üldmulje Halloweenist oli ikka päris lahe - inimesed olid täiega kostüümides ja värki. Kuna mul koolis kiired ajad ning väga ei mõelnud Halloweeni peale, siis mul mingit kostüümi nagu ei olnud: piirdusin jänese maski, kirve ja mustade ingli-tiibadega. Selline kombinatsioon siis. Kõige parem, mis ma nägin oli Robocop, kuna ta nägi tõesti välja nagu - Robocop. Hull.
Tüdrukud seal pildid on Petra ja Elina, samuti minu koolist. Kuid kes Robocop oli - see jäi saladuseks. Ühesõnaga mingi suvaline tüüp tänavalt.
Meie seltskonnast olid parimad kostüümid minu arust Jarl'il, kes oli Spiderman (kuid see kostüüm oli mõeldud 12aastastele ning seega natuke väike Jarlile), ning Fredrik'ul, kellel oli roosa põssa-kostüüm. Ehk siis kui need kaks kokku panna, siis saab kelle? Spiderpig! Mul ei ole neist head pilti preagu, kuid kui saan, siis näitan teile ka. Kuid kohalikele meeldis kõige rohkem Paul, kes oli Aadam. Ühesõnaga, palju nalja.
Viimasel ajal olen päris palju kooliasjadega tegelenud. Olen lõpuks aru saanud, et ma tulin siia õppima ka tegelt. Või siis tegelt tähtajad hakkavad lähenema lihtsalt. Peale siinsete tegemiste peame järgmine nädal esitama ka bakalaureuse töö teema ettepaneku, niiet sellega tuleb ka rohkem nüüd tegeleda. Alguses olid suured plaanid Hiina minna sel nädalavahetusel ja kogu järgmiseks nädalaks, kuid enne ei saa kuskile minna kui asjad tehtud. Mu vend tuleb kahe nädala pärast siia ning siis läheme niiehknii Hiina.
Paar päeva tagasi avastasin kooli raamatukogu võimalusi ning tegin seal tuuri - tervelt 15minutit kõndisin seal ringi, päris suur teine. Täna käisin taaskord seal ning laenutasin isegi midagi. Pean siinkohal kurvastama neid, kes arvasid, et ma raamatu laenutasin - ei, laenutasin "Back to the Future" filmi, kuna mõtlesin, et pole seda mingi eriti ammu näinud. Ühesõnaga on raamatukogus päris suur kogumik erinevaid filme ja seriaale, mida saab laenutada või siis seal kohapeal vaadata. Päris lahe.
Eile oli hiina keeles teine test meil, läks suhteliselt hästi julgen arvata. Esimene test oli mingi paar nädalat tagasi ja selle sain 86 100st, niiet olen päris hea hiinlane juba. Yeah, right.
zai jian!

1 comment:

Kadri said...

meil siin tartus üritavad soome- ja teised välistudengid halloweenimeelsust tekitada. aga suht visalt läheb:P