Sunday, January 20, 2008

bangkoki bussijaam

Ootame hetkel bussi Bangkoki bussijaamas. Kell on 4 ja buss v2ljub alles 7.30, niiet aega veel on. Kes me? Jim, Tim, Luke ja mina. L6puks siis sian nendega kokku. Nad olid kogu aeg 3-4 p2eva minust maas. N2iteks, Mui Ne's olime isegi samal ajal, kuid saime sellest aru alles p2rast.

Igatahes, Phnom Penhist lendasin Bangkoki. Piiri peal n6udsid nad mult edasis6idu lennupiletit, kuid mul ei olnud seda. Seletasin neile, et l2hen bussiga Laosse ja ei saanud bussipiletit osta Kambodzast. Siis nad kysisid, et aga n2idake palun oma lennupiletit tagasi Eestisse. Seepeale vastasin ma, et p2rat Laod l2hen ma Hiinasse ja Hiinat Hongkongi, kuna ma 6pin Hongkongis ja n2itasin neile oma Hongkongi 6pilaspiletit. Nad uurisid seda natuke, tegid sellest koopia, andsid mulle viisa ja lasid mu l6puks riiki sisse. Neljap2eval ei teinud suurt midagi - jalutasin niisama ringi v2heke Bangkoki kurikuulsal Thao San'i t2naval. Reedel k2isin Bangkoki templeid ja kuninga paleed vaatamas. Laup2eval jalutasin ringi Bangkoki kesklinnas ja chillisin pargis paar tundi. Bangkok on p2ris hull suurlinn ikka. Kui Bangkoki j6udsin p2rast Vietnami ja Kambodzat, siis tekkis tunne, et saabusid tagasi tsivilisatiooni. V6rreledes Bangkokiga on Hanoi, Ho Chi Minh ja Phnom Penh ikka p2ris kylad. Aga mulle kylad meeldivad.

Eile siis j6udsin Jim, Tim ja Luke Bangkoki Kambodzast ja t2na l6una paiku tulime bussijaama. me polnud t2pselt kindel, mis kell buss l2heb ja meil soovitati mitte reisiagentuurist piletit osta, kuna need pidavat v2ga k6vasti petma ja on v2ga kahtlased. Nyyd peame kyll bussijaamas ootama kokku 6h, kuid pole hullu. Bussijaam kesklinnast v2ljas natuke ja me ei hakanud tagasi minema, kuna polnud erilist motivatsiooni. Siin bussijaamas ka piisavalt tegemist.

Ah et kuhu me l2heme? S6idame bussiga Don Sak'i ja sealt praamiga Pha Ngan'i saarele. Buss v2ljub 19.30 ja j6uab Don Sak'i kell 6 hommikul, ning praam v2ljub kell 7. Saarele peaks 10 aeg j6udma. Loodetavasti suudame saarel endale kenasti majutuse leida, kuna seal pidavat p2ris palju turist olema hetkel. Nimelt toimub seal saarel igal t2iskuul "Fool Moon party", mis meelitab saarele umbes 7000 inimest. P2ris raju.

P2rast Pha Ngan'i saart l2hen arvatvasti otse Phuket'isse, kus saan kokku paari eestlasega, kes seal Tai boksiga tegelevad. Olen sealkandis 4-5 p2eva ja siis tagasi Bangkoki ning siis suure t6en2osusega Vientiane'sse, Laosse. Tai viisa l6ppeb 31.jaanuar 2ra, niiet tolleks 6htuks peaks v2hemalt Laosse j6udma.

Kui m6nel teist on raskusi minu n2o meenutamisega, siis panin 4 pilti yles, mis ysna hiljuti tehtud, et teie m2lu v2rskendada. Lahe.

1 comment:

Anonymous said...

mine juuksurisse, hipi! woodstock on läbi.