Saturday, January 12, 2008

Sihanoukville

Olen oma otsapidi nüüd juba Kambodzas, Sihankouville'is - põhimõtteliselt nagu Eestimaal. Eestimaal seetõttu, et siin olen kohtanud rohkem eestlasi kui kogu Aasias oldud aja jooksul. Hetkel on siin kokku 18 eestlast: 3 meest, kes peavad siin hotelli; 2 tüdrukut, kes töötavad seal hotelli baaris; 4 inimest, kes on neil omanikel külas; kaks 4jast seltskonda, kes niisama reisivad Kambodzas, ja loomulikult mina.
Mis ma vahepeal teinud olen? Saignoist läksin Mui Ne'sse ja olin seal 4 päeva ja võtsin lohesurfi koolitust. Koht ise oli väga chill - 11km randa ja sooja 30kraadi. Pärast seda sõitsin tagasi Ho Chi Minhi ja sealt samal päeval Phnom Penhi, Kambodzasse. Päeva olin seal ning siis bussiga Sihanoukville. Siin plaanin veel kaks ööd olla ehk siis esmaspäevani - siis plaan minna Siem Riepi ja ära vaadata kurikuulsad Angkor Wati templid ja puha. Üks see neljane eestlaste kamp läheb ka esmaspäeval Siem Riepi, niiet saaksin nendega kampa lüüa. Teine võimalus on olla päeva Phnom Penhis koos nende kahe eesti tüdrukuga, kes siin hotelli baaris töötavad: nad lähevad päevaks Phnom Penhi ringi luusima. Eks homme vaatan, mis otsustan.
Pärast Angkori äranägemist pean otsustama, kas lähen Laosse või Taisse - väike sisemine dilemma on, aga ei hakka oma lugejaid sellega vaevama hetkel.
Täna lebotasin terve päeva rannas - siinne rand oli väga vaikne, turiste polnud hetkel, laineid polnud, väga selline rahulik ja chill.

Kuulmiseni.

5 comments:

Mart J said...
This comment has been removed by the author.
Mart J said...

Ma ei tea, mis lohesurf on, aga kõlab ägedalt.

Anonymous said...

Kindlasti mine nende kahe tüdrukuga

Neljapäev.

Anonymous said...

Oh.
mu ülemus peaks ka preagu seal olema. ta on nende hotellipidajate sõber. äkki kohtusid ka temaga. :)

Harro said...

heh, muideks kohtusin küll. oli vaikselt juba meelest ära läinud, kuid nüüd kui sellest räägid, siis meenub, et õhtu jooksul käis läbi lause "uskuge mind, siin kokteilis ei ole red bulli sees, ma töötan red bullis, ma tean" ja siis ma muidugi viskasin ässa lauale, et ma tean Andrest! yeah.
ta ütles, et sa oled viimase peal poiss :)