Saturday, January 5, 2008

Saigon

Eile jõudsin kenasti Saigoni. Mulle Vietnam täitsa meeldib. Kuna mul eriti ootuseid ei olnud seoses Vietnamiga, siis olen väga meeldivalt üllatunud - inimesed on sõbralikud, linnad on kenad (pole väga palju kõrgeid maju ega pilvelõhkujaid, on selgelt näha prantsuse arhitektuuri mõjutusi (ok, selle kohta lugesin tegelt)). Igatahes jah, selline väiksema linna mulje jätab Saigon. Kuigi jah, tegelt elab siin 5.4 miljonit inimest - Vietnami kõige suurem linn. Võib lihtsalt ära mainida, et tegelt selle linna nimi on nüüd Ho Chi Minh, kuid vanasti oli selle linna nimi Saigon.

Täna olen päria kaua netis olnud - tegin vähe koolitööd, rääkisin Skype's vanematega juttu ja panin portsu pilte üles. Loodan, et uudistamist jätkub.

Ilm on küll soe, kuid päike ei paista. Lubab vihma järgmisteks päevadeks. Aga usun, et see ilmataat on sama jopski siin kui Eestis, niiet paneb mööda oma ennustustega.
Jätku leiba!

ps. kui keegi teist tahab ennast miljonärina tunda, siis soovitan soojalt Vietnami tulla. 1 miljon kohalikku dongi on 680 krooni.

3 comments:

Anonymous said...

Kõik, mis sa kirjutad Vietnami kohta ongi ju just nii ja ma nii tahaks tagasi. Ei tea, kuidas sihuke riik olemas on, mis vist kõigile meeldib:P Vietnam on endiselt ka minu vaieldamatu lemmik :)
Head avastamist!

Anonymous said...

Harro... kas võib öelda, et sul oli Vietnamis palju donge? Kas sa andsid raha, et saada vastu donge? Teised mehed andsil sulle enda donge... raha eest?

Harro said...

väga sügavamõtteline koomik meil siin. või siis lihtsalt polnud naljakas.
aga hea ürituse eest 4 punkti.