Tuesday, October 23, 2007

kahju-rõõmuhetk

Heh, vaatasin ilm.ee'st, et teil on seal ikka päris jahe - näitab, et Tallinnas on 5kraadi ja Riias on 7kraadi. Ja öökülmad. Nüüd tean, et kui mul meel kurb, siis vaatan ilm.ee'st, mis ilm teil on, ja võrdlen seda sellega, mis mul akna taga on. Hah! Kuid peab ka ära märkima, et see kehtib ainult senikaua, kuni teil korralik lumi maha tuleb, siis mu kahjurõõm enam väga suur ei ole.
Kuna täna oli suhteliselt soe ilm - 29kraadi - siis käisin ennast värskendamas basseinis, ja seda nii 3 korda. Meil hakkab ka "talv" lähenema: kella kuuest on juba kottpime ja 11 ajal on natuke jahe isegi - peab lausa pikad püksid jalga panema.
Muus osas pole midagi eriti uut: pesin pesu, triikisin (!) pesu, praadisin kanafileed, sõin (!) kanafileed.

Ükspäev jäi mõte selle peale toppama, et mu toanaaber, Fan, meenutab mulle mu isa: suitsetab punast Marlboro, joob Hennesy't ja kasutab Gucci lõhna. Lihtsalt tuli meelde.
Fan'ist rääkides, siis too ikka pull kuju. Tihtipeale kui mina ärkan, et kooli minna, siis Fan on ikka veel arvuti taga. Mida ta seal täpselt teeb, seda ma ei tea. Tundub, et viimasel ajal isegi koolitööd ka. Ja siis kui ma koolist tagasi tulen, siis ta magab. Tekib küsimus, et kas ta loengutes ka üldse käib. Vist mitte väga. Kõige parem oli ükspäev, kui Fan jällegist oli hommikul arvuti taga minu koolimineku ajal, ja siis kui ma tagasi tulin, siis ta magas laua taga, tooli istudes, pea laual, padi kaisus. Ja ta magas nii kuni õhtuni ehk siis a'la 5h, ärkas üles ja häkkis arvuti taga edasi. Respect!

3 comments:

Anonymous said...

Respect! Tervita noort Fani ka minu poolt.

Boonus huvitav seik minu elust: Lugesin arvutis sotsioloogia tööks kokkuvõttet, siis vaatasin korraks mingit muud akent ja pärast tagasi vahetades panin vale akna kogemata ette ja ei pannud ise seda tähele. Ehk siis ma lugesin hullult sügava mõttega su blogi. Sain lõigu loetud ja tegin pausi, et mõtted üle korrata... sõin kanafileed... mida?!

Elu on seiklus.

Sander said...

Oot Fan on siis Mario, eksole?

Tervisi Tartumaalt!

Sander

Harro said...

Tänks Batman & Robin, andsin tervised edasi.

Fan on Mario jah. Fan on ta "õige", hiinapärane nimi. Ootan suure ärevusega, et teie uut elamist näha ja õnnistada, Sander.