Saturday, October 13, 2007

TALKA

Eile käisin siis seal TALKA kohtumisel - meid oli kokku 9, paljud pole veel Hongkongi tagasi tulnud selleks "hooajaks" ja reisivad ringi kusagil maailmas veel. 4 lätlast, 3 leedukat, üks eestlane ehk mina ja üks inglane, kes on ühe leeduka abikaasa. Sain päris palju uusi asju teada Hongkongi elu-olu kohta ja kindlasti oli väärt seal aega veeta. Istusime 62.korruse terrassil, vaatega sadamale - polnud paha, polnud üldse paha.
Kaks märkimisväärset seika: see läti sugemetega professor Maris, väga huvitav tegelane. Kõigile lisaks oli ta mind arvatavasti "googeldanud" ja teadis päris palju mu kohta - küsis a'la, et kaua sa golfi oled mänginud ja kas sa igatsed lumelauaga ka sõita. Mul nii, et MIDA?! Ja veel: sa valisid SSE Riga sellepärast eelkõige, et su õde õppis seal? Mul jälle mokk maani lahti. Mees teadis, millest mees rääkis.
Teine huvitav asjaolu oli see, et üks läti tüdruk - Laura Belevica -, kes just see aasta kolis Shenzheni ja tegeleb arhitektuuriga seal, on lõpetanud SSE Riia 2002. aastal. Niiet, maailm on väike. Ja huvitav. Ja samas, suur. Ok, kisub liiga ära.

Õhtul/öösel plaanitakse Prantsusmaa-Inglismaa ragbimängu minna vaatama. Võimalik, et Matt, mina ja mõni veel lähme juba varem linna kuhugi, et näha kui haledalt Eesti Inglismaa vastu mängib. Millegipärast arvan, et midagi head sealt ei tule.

3 comments:

vainu said...

No miks ei tule, tuleb ikka.
Aga tundub et see Maris on ikka päris piilur.
Või käib see aasias kõigi kõrgetasemeliste kohtamiste juurde, et enne teise tüübi korralikult ära guugeldad?
Ootan detailset ülevaadet, saan endagi kohtumistele veidi elu juurde puhuda.

Harro said...

3:0. Mitte kõige hullem, sama mis suvel, kui ma nüüd ei eksi.
Ei tea, kas guugeldamine siin nüüd tavaks on, aga eks ta lööb laineid kindlasti. Pean tunnistama isegi, et olen nii mõnegi inimese ära guugeldanud pärast seda kui tutvunud olen :P Annab head background infot. Ja samas saad oma piiluri-vajadusi rahuldada.

vainu said...

background on out. sa pead nad pahviks lööma kohtumise ajal nagu sulle tõestati. siis hakkad sina mängu kontrollima.
"next time I'll show you how eyecontact can make or break any business relationship" ;)