Tuesday, October 9, 2007

Puhkepäev

Teisipäeviti mul teatavasti loenguid ei ole. Täna oli suhteliselt chill päev. Algul oli planeeritud kõvasti õppimist, kuid sellest ei tulnud midagi välja. Hommikul käisin squashi mängimas, lõuna ajal käisin ujumas ja lebotasin paar tundi basseini ääres. Õhtupoolikul suutsin natuke õppida, kuid mitte just märkimisväärselt palju.

Eelmine nädal teatasid mu vanemad, et mulle on tulnud koju järjekordne kutse sõjaväe arstlikku komisjoni. Saatasin neile meili, et erinevate asjaolude kokkulangemisel pole just väga võimeline kohale ilmuma. Õnneks Kaitseressursside Amet nii jõhker ei ole, et mind Eestisse käsutaks, vaid lubasid mulle pikendust kuni veebruarini - hea seegi. Veebruaris peaks neile ütlema, et ma olen Nigeerias või kuskil ja tulen 10aasta pärast, huvitav mis neil siis öelda oleks. Hah!

1 comment:

Eriks said...

hey, i have no idea what a f is written there, but there is offer to go to honkg kong for 370 Lats so me and konradas think to go there. is it worth? and will you be able to guide to make some business contacts there? anyway send me some mail :)
Eriks Lebedoks