Thursday, October 18, 2007

Mid-term in Option Pricing

Servus. Heidan kohe voodisse pikali, et sõba silmale saada, kuid enne aga loon teile kerge ettekujutuse, mida sel nädalal teinud olen. Mitte midagi.
Esmaspäeval olin tavaline loengupäev. Teisipäev oli tavaline mitte-loengupäev. Eile õhtul lubasin endale, et kirjutan reporti, kuid kus sa sellega - Lulu'l oli sünnipäev ning siis läksime randa chillima ja kirjutamine jäi sinnapaika. Aega on selle kiire asjaga.
Tänase päevaga olen rahul: meedlivad loengud ja diskussioonid klassiruumides maailma aktsiaturgudest. Peab suurima hea meelega tõdema ilmselget fakti, et Harro suutis vägagi paljudel teemadel kaasa rääkida, jättes nii mõnegi teise õpilase heakskiitva pilguga vahtima. Ärge muretsege - ennast kiitmast ma ei väsi.
Muidu aga, homme on mid-term eksam option pricing'us - väga raske ei tohiks olla, kuna olen optsioone Riias õppinud. Kuid siin me õpime kõike nii matemaatiliselt ja imelikult, et tule-taevas-appi kui mõttetu see tundub.

Reedel plaanis Macau'sse minna paariks päevaks. Lihtsalt ära näha, mis seal on, kes seal on, miks seal keegi on. Võibolla jääme 3 päevaks, võibolla mitte, kohapeal otsustab.

Olen avastanud, et Majandusteaduskonnast saab iga päev tasuta Financial Times'i, ning nüüd käin iga päev koolis ringi ajaleht kaenla all nagu, teate küll, ärimehed teevad filmides. Ega ma neid eriti ei loe, mulle lihtsalt meeldib neid kaasas kanda ja silma paista. Või siis mitte.
Mõtlesin, et lisan mõne pildi ka lõpetuseks - mina, ja prantslased Simon ja Christelle. Ning alumisel rõõmsameelsed prantslannad Christelle ja Marion.
To Christelle and Marion: But now I do, now I do have a picture of you two in my blog.

4 comments:

Anonymous said...

Hea mõte ajalehega ringi käia. Ma käin küpsisepakiga koolipeal ringi ja ei söö neid ega midagi. Niisama nagu paksud poisid filmides.

Harro said...

tavaliselt käivad nad mingi burgeri või kummikommidega ringi?

Anonymous said...

Aitäh hea nõuande eest, Harro. Lähen kohe kummikarusid ostma! Kids and grownups love it so - the happy world of Haribo!

Christelle said...

Yeeeess Harro !! I was just looking at your blog curiously! And I see those Pictures of WIWI in your blog man that's awesome!!! What A good surprise!!! HEHE!!!