Saturday, September 8, 2007

1:2

Jeei. SSE Riga vastas mulle, et kõik on korras suhtega 1:2 ja et mu valitud kursused on tip-top. Niiet, õpeekavaga probleeme enam ei ole. Nüüd tuleb ainult kohal käia ja läbi saada. Õnneks ma võtsin rohkem kursuseid kui vaja, niiet pean läbi saama 6st 4 ainet. Aga ma usun, et pole probleemi. Mina kui tark ja eeskujulik õpilane suudan kõik need ained läbida.

Kell on pool viis öösel. Tulin just Lan Kwai Fong'ist. See siis on põhikoht klubide ja baaride jaoks Hongkongis. Vaatasime niisama ringi ja hüppasime sisse mõnda baari. Suurem seltskond vahetusõpilasi oli klubis nimega 'Lux'. Erinevalt teistest klubidest, mis pannakse kinni 5 aeg, pandi see kinni pool 4. Enne kinnipanekut suutsin demonstreerida enda breikimisoskusi ja avaldasin kõigile otseloomulikult muljet. Kui klubist välja läksin, siis mingid suvalised tüübid tulid mu juurde ja kiitsid mind. Taaskord otseloomulikult olin ma uhke enda üle nagu alati.

Muidu kõik korras. Homme plaan minna randa kui vähegi ilma on. Kuigi praegu on natuke pahad tuuled Hongkongi jaoks ja puhub sudu Hiina pealt, niiet nähtavus ei ole kõige parem. Aga loodame, et homne päev toob uued tuuled.

5 comments:

vainu said...

"Enne kinnipanekut suutsin demonstreerida enda breikimisoskusi ja avaldasin kõigile otseloomulikult muljet."

??!!

riin said...

:D kursuste läbimisega pole muidugi mingit probleemi!!!
:D me ka väga uhked su üle!!!
:D

Harro said...

Jah, Vainu, nii see oli. Tegelt, kui tuled põlema pandi, siis Tim ja Jim hakkasid seal niisama tõmblema ja veidraid liigutusi tegema. Ja siis ma hüppasin ka kampa ja tegin paar breigi-liigutust, mida tean.
Proovisin võimalikult lahedalt ennast väljendada kui kirjutasin, you know. Anna andeks, järgmine kord püüan paremini.

Anonymous said...

Harro on breigikunn.

Anonymous said...

its its. Nagu Austraalias öeldakse,et IN CASE OF EMERGENCY........BREAKDANCE