Monday, September 17, 2007

pühapäev, 16september

Ahhoi. Järjekordne nädal on lõppemas. Õigemini mul juba lõppenud, kuna kell on 1, kuid siiski.
Pole veel Tiibeti ja Pekingi suhtes sotti saanud - loodan, et homme saab selgeks. Kui ma nüüd Tiibetisse ei lähe, siis suure tõenäosusega lähen Filipiinidele 4-5 päevaks, kuna Matt, Freddy ja mõned sellid lähevad sinna. Lahe seltskond too. Matt ja Freddy on mõlemad Bath'i ülikoolist Inglismaalt. Freddy on muidu pärit Equadorilt, kuid õpib Inglismaal.

Freddy'st juba rääkides, siis juhtus eile päris huvitav/kurb seik. Käisime väljas ühes klubis ja siis Freddy ja Paul (üks ameeriklane) läksid putkasse keelekastme järele vahepeal ning teel sinna sõbralikult tõukasid üksteist. Noh, niisama pulli pärast. Aga juhtus nii, et Paul lükkas Freddy vastu taksot ja taksole tuli mõlk sisse. Nad ei teinud sellest välja ja jalutasid edasi. Taksojuht jooksis neile järele ja ütles, et näe mis te tegite - makske mulle nüüd kõvasti pappi, muidu kutsun politsei. Purjakil nagu nad olid, oli neil suht savi, mida see taksojuht pajatas neile. Aga võta näpust - 5minuti pärast olid nad 10 politseiniku piiramisrõngas. Lõppes asi nii, et nad veetsid oma öö trellide taga ja piinati igast küsimustega. Helistati isegi koolile, niiet suht jama majas. Tehti ilusti pilti neist ja võeti kenasti näpujäljed - terve komplekt. Tüüpidele avati toimik ühesõnaga. Igatahes, hommikul lasti nad lahti ning nüüd neljapäeval lähevad uuesti politseisse veel seletusi andma, kuna nad keelduvad maksmast 2000HKD selle jama eest. Eks näeb, mis saab. Niiet järgmine kord teate - politseiga ei maksa jamada Hongkongis.

Reedel läksime siis jälle matkarajale (või noh, mis matkarada see on kui neil on asfalttee läbi metsa) ja ööbisime samas rannas, kus ma tookordki olin. Taaskord läksin ma plätudega, kuna teadsin, mis mind ees ootab - nagu ütlesin: kui on asfalttee läbi metsa, siis võib samahästi ju plätudega minna, või mis?
AGA seekord mõtlesime me, et läheks õige kõrgemale mägedesse ka turnima. Ja see nüüd ei olnud väga tore plätudega kellegi meie jaoks. Aga me tahtsime ära näha, mis seal üleval on.
Mööda seda heledat teerada me siis ülespoole läksime. Kohati oli päris kivine, kuid mitte midagi hullu. Päris seal tipus ära ei käinud, kuna selle jaoks oleks ikka saapaid vaja läinud. Läksime sinnamaani, kuhu seda heledat rada näha on. See küngas peaks olema kuskil 800m.Selline oli vaade siis mere poole sealt ülevalt. Ärge küsige, miks Mattiasel imelik nägu peas on. Ei, ta ei ole selline kogu aeg. Üleval käisime kolmekesi - Alex, Mattias ja mina. Alex ja Mattias on mõlemad Belgiast. Jim ja Tim ei hakanud üles tulema, vaid läksid kohe randa - neil olid surfilauad kaasas, kuid kahe päeva jooksul nad laineid ei näinud ning jäi ainult kaasatassimis rõõm.

Täna käisime kinos - Bourne Ultimatum. Kellele meeldivad Bourne eelmised filmid ning kes pole seda veel näinud, siis soovitan soojalt. Väga meeldiv film.See pilt on ametlikult 6.pilt minu uue fotokaga. Jeei, suutsin endale lõpuks ära osta, jah. Ostsin endale Canon IXUS 70'ne. Algul kogu aeg vaatasin, et on kallimad siin isegi kui Eestis, kuid lõpuks sain päris hea hinnaga. Maksin umbes 2800EEK selle eest ja sain kaasa kaks kotti ja 2gigase mälukaardi. Pole paha. Pilt ise on tehtud Mong Kok'is - üks kõige turistrirohkemaid kohti, kuna seal on pood poe kõrval ja sealt võib leida ükskõik mida põhimõtteliselt. Samas on see koht ka kõige pollutsiooni-rikkam ka - sealne õhk on ikka midagi päris kahtlast. Pollutsioonist rääkides, siis eile kui koju tulin ja nina nuuskasin, siis sain tere öelda mõnusale tumedale ollusele, mis mu ninast välja tuli. Mitte just kõige tervislikum õhk siin.

Telgis magamisest ja pidevast konditsioneeritud ruumides olemisest on mul kurk hakanud valutama viimastel päevadel. Loodame, et läheb kiiresti üle. Imen rahulikult rohtu, niiet kus ta muidu pääseb, kui üle läheb. Okidoki, homme taas koolipäev.

riin said...

Economist kirjutab ka just, et õhu saastatus on HK kõige suurem probleem ja võib saada välisinvestorite puhul otsustavaks, kuna inimesed lihtsalt ei taha seal elada...
sohh... nii et respiraator pähe!!!

Mart J said...

Deem! Mattias tundub 100% MUHE.