Sunday, September 9, 2007

Camping

Esimese asjana, mida ma teen pärast seda kui selle kirjutise lõpetan, lähen ma dushi alla. Lihtsalt, informatsiooniks teile.
Tulin just Ham Tin'i rannast. Teema oli selline, et Mihkel Vainu, kes õppis aasta Denveris, sai seal tuttavaks ühe Hongkongi tüdrukuga ning nüüd sain mina selle Hongkongi tüdrukuga tuttavaks tänu Vainule. Ja siis reede õhtul ütles Minna (see on siis selle Hongkongi tüdruku nimi), et mingi seltskond tema kooli vahetusõpilasi (Minna õpib Chinese University of Hong Kong'is) läheb telkima Hongkongi idarannikule Ham Tin'i randa ning siis kutsus mind kaasa. Kuna mul eriti muid plaane ei olnud, siis läksin hea meelega kaasa. Täitsa lahe oli, aga kahjuks ma ei osanud eriti ette valmistuda selleks. Kuna jah, ma lihtsalt ei teadnud, mis mind ees ootab. Sain Minna ja paari teisega kokku - mul jalas plätud, shortsid, särk, kotis kaasas pudel vett ja rätik. Põhimõtteliselt see oli kõik. Tuli välja, et pärast kahe erineva bussiga sõitmist nii umbes 30minutit, pidime mööda matkarada 2h kõndima, et sinna randa jõuda :) Õnneks on nende matkarada selline, et on valatud betoon-kõnnitee läbi metsa, mis iseenesest oli väga mugav. Niiet ei olnud hullu, et ma plätudega olin, ja teised kõik tossudega/saabastega.
Aga see tee sinna ja see koht, see rand, loodus - väga ilus. Matkarada läks üles-alla-üles-alla, niiet sai kõvasti kaloreid kaotatud. Täna tagasitulles, kõndisime samuti 2h, kuid teist teed pidi. Kuna mul oli ainult üks särk kaasas, siis ma kujutan ette, et kui ma praegu metroos koju sõitsin, siis mu kaasreisijaid võis see natuke häirida.
Kokku oli meid seal 19 - enamik prantslased, kolm ameeriklast, üks sakslane, üks kanadalane, 4 kohalikku, mina. Seal kohapealt sai rentida telgi - 150HKD per telk, selline tavaline kuppeltelk. Ranna ääres oli ka paar söögikohta, niiet ise ei pidanud tegema. No ega mul ei oleks midagi küpsetada ka olnud, hea et mul piisavalt raha kaasas oli.
Igatahes, väga lahe elamus. Mõnikord peaks tagasi sinnakanti minema. Või siis mitte täpselt sinnakanti, vaid teistele sellistele matkaradadele. Täna oli mul esimest korda sügavalt kahju, et ma pole suutnud endale fotokat hankida veel. Kuid küll jõuab. Kõik omal ajal.

5 comments:

riin said...

mul on JUBA nii kahju, et ei saa külastama tulla... aga siis peab lihtsalt teinekord tagasi minema, onju! sa vaatad kõige lahedamad kohad välja (peale HK siis ka hiinas ja tais ja kuhu-sa-iganes-plaanid-minna:)) ja siis lähme kõik koos ;)
seal rannas ikka ujuda ka sai? mind nii õudsalt kutsub merre, aga meie 14 kraadi on pisut külmavõitu :)

Harro said...

Teeme nii :)
Ujuda sai küll. Rahvarohketes randades on dushid ja rannavalve ja kõik mugavused olemas. Kuid see rand, kus me käisime, oli selline privaatsem, seega ei olnud seal ka dushe. See siis tähendab, et pärast ujumist ei saanud soola endalt maha pesta. Kuid väga see mind ei seganud. Nagunii olin pesemata ja räpakolla. Lained olid ka seal päris suured, nii 1m kanti kohati.
Ei kujutagi ette, mis see veekraad võib olla. Soe igatahes. 20?

Anonymous said...

mmmm harro dushi all... ära eruta!

Anonymous said...

tuult oli v?

Harro said...

Tuult väga palju ei olnud. Ütleks, et mitte piisvalt, et sõita. Kuid lained oli küll. Neli üritajat oli ka merel vahepeal, kuid midagi nad eriti ei teinud seal.