Sunday, September 2, 2007

spetsiaalselt Vainule

Vainule vastates läks mul vastus nii pikaks, et mõtlesin, et teen uue postituse juba: Vainu küsis, et mis seltskond on ja nii, ja ma siis vastasin:
Seltskond on suhteliselt laiahaardeline :) Ei, tegelt väga palju on Ühendriikidest, Kanadast, Prantsusmaalt, Suurbritanniast. Vähem on Saksamaalt, Rootsist, Taanist, Singapurist, Taiwanist, ja siis juba konreetsemad riigid nagu Venezuela, Poola, Soome, Portugal, Itaalia, Austria, Hispaania, ja muidugi Eesti.Ahjaa, Austraaliast on ka. Austraaia tüübid on eriti laheded - Tim ja Jim. Põhimõtteliselt nendega saan praegu kõige paremini läbi. Ja siis saan veel taanlastega ka hästi läbi. Ja siis saan veel ühe ameeriklasega ka normaalselt läbi. Ja siis saan paari kanadalasega ka üpris hästi läbi. Aga noh, kellega ma hästi läbi EI saaks?
Igatahes, Tim ja Jim lubasid mulle surfamist õpetada. Nad käisid neljapäeval rannas vaatamas ka juba, et kuidas lainetega siin lood on, kuid ei leidnud eriti midagi. Oktoobris-Novembris pidi olema rohkem selline taifuuni-hooaeg, et ehk siis saab laineid ka :)
Tim ja Jim tuli Austraaliast juba kuu aega tagasi Aasiasse rändama surfilauad kaenlas. Nad käisid Tais, Laoses, Vietnamis ja Hiinas. Pärast semestri lõppu plaanidvad veel minna Kambodzasse ja Lõuna-Tai saartele. Sealt edasi Indoneesiasse paariks nädalaks, kuna jaanuar-veebruar pidid olema seal väga hullud surfiajad. Ja siis 25.veebruar on neil tagasisõidupilet Austraaliasse. Igatahes jah, suht laheded tüübid. Niiet ema: praegu on veel vara muretsema hakata, aga kui bakalaureuse töö ja rahakott lubab, siis miks mitte nendega kaasa reisida :)

Ja fotoka ostan arvatavasti järgmine nädal, siis saab rohkem pilte ka näha.

4 comments:

vainu said...

Oo, päris oma postitus, olen meelitatud. aga austraallastega on jah päris kerge läbi saada nad on sellised väga "easy-going" tüübid. Muidu tundub, et see seltskond on seal suur, mis on lahe, sest vaheldust on vaja ja iga tüüp annab midagi huvitavat juurde. Muidugi on kõige lahedam nendega mingit õlle libistada või pidu panna, sest siis teatavasti tulevad need kõige eredamad mõtted pähe.
Nägin ka, et tegid endale Facebook'i - tark samm, see aitab nimesid meelde jätta ja muidu suhelda. Ühendan sind siis ka selle oma sõbraga, sest rääkisin temaga ja ta oli huvitatud sinuga kohtumisest. Aga sellest siis juba seal lahedas mitte-Orkutis.

Harro said...

Ujee. Tänks.
Aga jah, need austraalia tüübid on tõesti väga easy-going. "Mis plaanis?". "Ah, ma täpselt ei teagi, teeme paar õlut, küll siis midagi pähe tuleb".
Kolmapäeval õhtul lõppes neil Hiina viisa - kolmapäva päeval mõtlesid nad, et "tahaks veel Hiinasse minna". Ja siis tüübid läksid niisama 45minutiks Shenzhen'i :)

Mart said...

Ma panin ka reisil tähele et Facebook on nenil suht in teema... Miks ma aga üldse siia midagi postitada tahtsin oli see küsimus, et kas sa Harro pole endiselt ühtegi inimest elus kohanud kellega hästi läbi ei saaks?! Kurat...sa kohe üldse pole keskkoolist saati arenenud.

Harro said...

Ma ükspäev sain ühe ameeriklasega tuttavaks siin. Tal polnud midagi viga, kuid meil ei olnud mitte midagi rääkida. Ükskõik, mida ma küsisin, oli ta vastus väga lühike ja mittemidagiütlev. Niiet ma süüdistan teda, mitte ennast :D