Tuesday, September 4, 2007

esimene koolipäev

Heihoo, esimene koolipäev läbi. Koolis oli ikka väga hull. Erinevate loengute vahepeal oli kooli ikka nii massiivselt rahvast täis, et jube. Selline tunne, et oleksid kusagile Viru keskuses või midagi. Väga hull ikka. Nagu tõesti, iga paari meetri tagant pidid kellelegi teed andma või niisama kõrvale põikama.
Loengud ise olid aga väga sissejuhatavad - nii nagu esimesed loengud ikka on, et tere tulemast CityU'sse ja selline kursus on meil käsil ja selliseid asju hakkame õppima jne. Täna oli mul lausa neli loengut (kolm ainet küll, kuid neli loengut), kuid ühe neist ainetest ma kindlalt vahetan välja, kuna see oli liiga elementaarne minu jaoks :) No ses suhtes, et kursuse kirjeldus oli lahe, kuid see, mida seal õpetatakse on mulle juba kõik teada - üks statistika kursus.
Teised loenud olid aga päris lahedad - üks oli mandarini keel. Päris hull ikka seda hiina keelt õppida. Ehk jääb midagi meelde ka.

Eilse NOKIA beach party kohta või niipalju öelda, et ma ei läinud sinna, kuna hommikul sadas vihma. Pärast kuulsin, et õigesti tegin, et ei läinud, kuna enamik ajast oli vihma sadanud ja rahvast oli suht vähe olnud ja see polnud õieti ka mingi beach party vaid pigem suur NOKIA reklaamüritus - hiinlased saatsid sms'sse võidu ja kes kõige kiiremini saatis võitis telefoni. Aga kõik programm oli hiina keeles nagunii, niiet keegi meie omadest midagi nagu ei võitnud.

Nii palju veel informatsiooniks, et ostsin endale kohaliku numbri - 66438490. Et kui kellelgi tekib väga suur vajadus mulle sms'sse saata. Ja tegelt mul on ühikatoas lauatelefon ka - 34421927. Kuigi jah, toas ma eriti ei ole.

Ok, ma magama, homme on järjekordne loeng päris vara hommikul, kell 9.30.
Ahjaa, täna käisin squashi ka mängias. Päris lahe. Neil on siin koolis hull spordikompleks - squashiväljakud, sulgpalliväljakud, jõusaal, olümpiamõõdus välibassein, väli-korvpallisplats, väli-jalgpalliplats, väli-tenniseplatsid. Kuid tasuta see lõbu kahjuks ei ole, aga kohe kallis ka mitte üldse - tund aega squashi maksab 15 EEK'i, tund aega jõusaali maksab 8 EEK'i, tund aega basseinis maksab 10 EEK'i, ning korvpalli- ja jalgpalliväljakud on tasuta nagu ma aru sain.

No comments: