Saturday, September 22, 2007

lisasin pilte

Hommik. Lõpuks lisasin mõned pildid ka interneti. Lingi albumile leiate siit pareamalt. Album ise asub muidu http://picasaweb.google.com/hrannamets. Kui on mingeid erisoove piltide koha pealt, siis andke teada - kõike annab korraldada.

Eile käisme niisama väljas. Paljud läksid edasi klubisse, kuid me Jimiga tulime viimase metrooga tagasi. Polnud erilist peotuju ja mu tervis pole ka veel täiesti korras. Täna plaanis rohkem õppetööga tegeleda, et saaksin järgmistel nädalatel rohkem reisida vajadusel (vajadusel tähendab siis seda, et ma ei tea veel, kas lähen kuskile järgmine nädal).
Käisine eile Filipiinide konsulaadis, kuid oh-sa-vanapagan, see on reedeti suletud. Millegipärast on konsulaat aga pühapäeviti avatud ning lähen uurin homme kui palju viisa maksab ja kui kiiresti kätte saaks.

Ega midagi uut nagu ei olegi. Väga hull, et olen juba 4nädalat siin olnud - põhimõtteliselt 1/4 kogu ajast juba oldud. Aeg on lennanud iga juba kiiresti ja samas pole nagu midagi teinud ka.

Ühinesin kahe sihukese kultuuri-vahetus programmiga. Üks on selline, kus mina olen ainuke välismaalane ja ülejäänud 7 on kohalikud esimese aasta õpilased. Saame kord nädalas kokku ja räägime erinevatest asjadest juttu. Programmi eesmärk on inglise keele praktika kohalikele ja mina olen siis nagu mentoriks. Päris lahe - neljapäeval saime esimest korda kokku ja käisime väljas söömas ja rääkisime Hiina ajaloost ja muust huvitavast. Programm kestab kuni detsembrini ja kool maksab meie kulutused 1000 HKD väärtuses kinni.
Teine programm on suhteliselt samalaadne, kuid seal on grupis 4 inimest ja eesmärk pole niivõrd inglise keele praktiseerimine kuivõrd erinevate kultuuride/riikide/traditsioonide tundmaõppimine. Seal olen grupis Jimi, Timi ja Demi'ga. Demi on täiskohaga õpilane siin Hongkongis, kuid pärit Hiinast. Selles programmis on samamoodi, et kool maksab meie kulutused kinni, kuid siin tervelt 1600 HKD väärtuses (1 HKD= 1.5 EEK). Me võime teha midaiganes - minna kinno, õhtustama, uisutama, või jah, midaiganes.

Tänan tähelepanu eest.

8 comments:

vainu said...

Ma juba hakkasin mõtlema et su blogimis hoog on raugenud aga tarvitseb vaid paar päeva mitte siin käia ja kohe lugemismaterjali oi kui palju. Pildid annavad ka palju juurde.
Mine siis ikka kinni või uisutama või "tee midaiganes".
Jätka pildistamist kah!

vainu said...

Hmm, ära päris kinni mine, kinno ikka ma mõtlesin

Harro said...

Ära muretse Vainu, küll ma kinni ka lähen.
Aga just käisime kinos. Vaatasime seda "I Now Pronounce You Chuck and Larry", kohati päris vaimukas, paar üpris humoorikat kohta ikka oli.
Kuidas sul üldse on? Kuulsin, et üürite maja Tartus, aga kuidas töö ja kooliga nüüd on?

Anonymous said...

Harro! Sa oled nagu NII NUNNU! Ma tahaks sind oma kapi peale istuma panna ja igal hommikul mööda minnes ühe korraliku maksaka sulle anda.

Harro said...

Aemm.. ok, weirdo.

Mart J said...

Pildi erisoov - pilt kus sa istud toolil ja hoiad rohelist õuna oma paremal peopesal ja vaatad vasakule.

Mart J said...

Pildi erisoov - lamad ülikond seljas vett täis vannis ja hoiad paremas käes klaasi punast veini ja kallad seda vanni kõrval maas olevale kitarrile peale. Pilt peaks olema külje pealt tehtud nii, et su pea jääb vasakule ja jalad paremale.

Harro said...

Saab tehtud.