Wednesday, September 26, 2007

Mid-Autumn Festival

Suuremat sorti püha Hiinas - karneval ja puha. Riputasin mõned pildid sellest ka üles. Mitte midagi väga erilist, lihtsalt väga suur rahvamass. Räägiti suurest-pikast draakonist (teate küll selline, mida inimesed hoiavad üleval ja siis tantsivad seal all). Väidetavalt oli tegemist pikima draakoniga ajaloos, mis peaks minema järgmise aasta Guinesse rekordite raamatusse. Minu arust nägi see draakon kuidagi hale välja, kuid eks igal ühel oma arvamus. Ootasin midagi enamat lihtsalt.

Muide, enne kui ma Hongkongi tulin, siis mul oli silme ees pilt filmist "Tokyo drift" - et siin palju ilusaid autosid ja nii. Kuid võta näpust, väga ei ole. Väidetavalt peaks Hongkongis olema kõige rohkem Rolls-Royce inimese kohta maailmas, kuid ma olen ainult 2 näinud. Kõige enamlevinud auto on väike kaubik - Toyota Haice tüüpi sellised. Samas peab tõdema, et enamik autosid on siiski natuke ära tuunitud - spoilerid ja nii. Põhimõtteliselt kõik Toyota Haice'd omavad vähemalt spoilaringi.

Ok, aitab. Pakin asjad veel ära ja siis hommikul lennujaama ning Singapuri. Kui mitte varem, siis järgmine teisipäev saab pilte näha ja kuulda, mis värk oli.

2 comments:

vainu said...

No spoilaring on kindlasti kõva teema. Olen isegi selle peale mõelnud.
Hääd reisu ja jääme siis pilte ootama. Loodan, et sa Singapuris seal väga ula peale ei jää.

Anonymous said...

Harro, ära tee midagi, mida ma ei teeks!